BizBigyó

Bejegyzések az üzleti webbálna hátára – online marketing

A hazai keresőmarketing SWOT-analízise: Gyengeségek

Posted by BizBigyó - június 9, 2006

Gyengeségek

  • homályos, ismeretlen fogalom a nem szakmabeliek számára; nincs a köztudatban
  • a legfőbb potenciális vevőkör (KKV) meggyőzését nehezítheti, ha a vezető (generációs problémák miatt) nem ismeri fel az online üzleti trendekkel való együttmozgás fontosságát: limitált a keresőmarketing kommunikálhatósága, látens marad az igény
  • nincs garancia a szakmailag megbízható cégre, a vevők nem látják mi etikus, mi nem, és mi mivel jár
  • Nincs garancia a jó találatra
  • A szolgáltatás nagyban függ a keresőmotorok szolgáltatásaitól, hierarchiájától stb.
  • viszonylag bonyolultabb
  • igénybe veszi az ügyfelet (többszörös egyeztetés, majd nyomon követés)
  • türelmi idővel jár: nem azonnal látható a keresőre optimalizált honlap
  • a keresőoptimalizálás nem kipróbálható
  • a keresőoptimalizálás nem osztható
  • folyamatosan változó etikai kódex
  • nem egyszeri megoldás, folyamatos odafigyelést igényel
  • a reklámügynökségek nem motiváltak a keresőmarketinges eszközök integrálásában: kimarad a marketingmixből
  • a vállalkozások többsége nem különít el külön költséget a keresőmarketingre
  • felhasználók sokszor kerülik a PPC listákat

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

 
%d blogger ezt kedveli: