BizBigyó

Bejegyzések az üzleti webbálna hátára – online marketing

A hazai keresőmarketing SWOT-analízise: Lehetőségek

Posted by BizBigyó - június 9, 2006

Lehetőségek

  • Terjed az internethozzáférés, növekszik a fogyasztói bázis, amire az online vállalkozások (keresőmarketinges cégek ügyfélbázisa) épülnek,
  • Nagy és növekszik a potenciális vevőbázisa (KKV-knak fontos az alacsony piacra lépési költség; erősödik az egókeresés, a blogok volumene–tehát távlatként a civil szféra is vevőként léphet be a piacra)
  • a multinacionális vállalatok is ébredeznek: top listás helyezés összefonódik a top márkával
  • a PPC gyorsan terjedhet és húzhatja maga után a keresőoptimalizálást is
  • kiváló szinergikus hatás (offline és online)
  • a keresőmarketing ismertségének további erősítése (szakmai cikkek, rendezvények, promóciók, ingyenes/ konzultációk) miatt alapkövetelménnyé válhat a webdesignnál
  • minél ismertebb lesz, annál természetesebb összetevője lesz a marketingmixnek
  • különösen kedvez a piaci réseknek: az érdekelt kereskedők több pénzt áldoznak a keresésre
  • új távlatokat nyit a lokális keresés ill. az egyéb preferenciákon/ egyéni keresési történet alapján adott találati lista
  • a hazai keresőmarketing elmaradottsága miatt könnyebben láthatók a jövőbeli (nyugati) trendek, és könnyebb azokra felkészülni
  • a keresőmotorok egyre inkább médiaszolgáltatókká válnak: a felhasználó többet időt tölthet a keresőoldalakon, megnő a keresés potenciálja

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

 
%d blogger ezt kedveli: