BizBigyó

Bejegyzések az üzleti webbálna hátára – online marketing

A keresés mindig kétszer csenget

Posted by BizBigyó - június 9, 2006

A lokális preferencián túl Greg Jarboe 2006. március 22-i cikkében arról is beszámol, hogy a keresőmotorok most már azt is lehetővé teszik, hogy a potenciális látogatókat életkor, nem, és más demográfiai változók figyelembevételével célozzuk meg. És még ennél is tovább megy: a felhasználó egyéni keresési profilja alapján arra is mód nyílik, hogy egy releváns hirdetés napokkal a konkrét kulcsszavas keresés után jelenjen meg a felhasználó monitorán, például az MSN adCenter szolgáltatása révén, amihez az alapadatokat a regisztrált felhasználók önként adták meg személyes adatlapjuk kitöltésekor. A viselkedésen alapuló keresés utáni hirdetések konverziós rátája is jóval magasabb, 5-10-szerese a nem targetált online reklámoknak. Jarboe, összegezve a hozzászólók véleményeit, arra is rámutat, hogy egyre nagyobb szerepet kapnak a vertikális, réspiacot célzó weboldalak mivel részletesebb keresést tesznek lehetővé.

Greg Jarboe: Targeting Search Ads By Demographics & Behavior, SEW, 2006. március 22. http://searchenginewatch.com

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

 
%d blogger ezt kedveli: