BizBigyó

Bejegyzések az üzleti webbálna hátára – online marketing

A keresőoptimalizálás mint mellplasztika

Posted by BizBigyó - június 9, 2006

Végül vizsgáljuk meg, hogy milyen dimenziókban teljesített rosszul a keresőoptimalizálás: két kategóriában értékelhetjük 1-esre a szolgáltatást, a kipróbálhatóság és az oszthatóság terén. Nem próbálhatom ki ingyen, hogy jobb lesz-e a honlapom, ha optimalizálják, mert ha már kipróbálom, több hetes konzultáció, piackutatás és átstrukturálás után, akkor már magát a szolgáltatást szinte teljes egészében úgy vettem igénybe, hogy többször nincs rá feltétlenül szükségem, vagy legalábbis megúszhatom apróbb módosításokkal. Vagyis ilyen szempontból a honlap optimalizálása inkább a mellplasztika mintsem a próba hajfestés kategóriájába esik. Ugyanebből az okból kifolyólag nem is oszthatom a szolgáltatást, nem nagyon lehet azt mondani, hogy csak egy kicsi optimalizálást kérek, mert a honlap alapos felülvizsgálata, átstrukturálása szükséges akár egy darab kulcsszóra egy jó találati helyezéséhez (kivéve talán ha valami nagyon extrém példát választunk, pl. 'szárazbőrfelderítő' , de ez nem biztos, hogy meggyőzi majd a vevőt). Vagyis hajfestésnél lehet csak egy tincset tesztelni, de nincs 'na nézzünk néhány percre egy pici szilikonbeültetést.' Mit lehet tenni ebben a patthelyzetben, hogy megerősítsük a szolgáltatás értékét?

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

 
%d blogger ezt kedveli: