BizBigyó

Bejegyzések az üzleti webbálna hátára – online marketing

Természetes és fizetett listázás: a nyerő páros

Posted by BizBigyó - június 9, 2006

Azok a cégek, amelyek felismerték a keresőmarketingben rejlő potenciált, és elegendő büdzsével rendelkeznek, általában egyszerre használják az organikus/ természetes listázást és a fizetett listázást, vagyis az első és a második nagyobb módszert, biztos, ami biztos alapon. Ha menet közben a verseny fokozódik, és esetleg lejjebb csúsznak a természetes listában, még mindig ott a stabil helyet biztosító fizetett listázás. Míg az organikus találati listában elért jó hely hosszú távon jó eredményt hoz (pláne réspiacokon), addig a fizetett helyezés csak arra az időre szól, amíg hajlandóak vagyunk a reklámköltségvetésből erre áldozni.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

 
%d blogger ezt kedveli: